tag:blogger.com,1999:blog-4904445519567323826.post1722436835016949059..comments2023-09-27T12:08:35.926+02:00Comments on F-Cars: Szwedzkie kuszenieF.http://www.blogger.com/profile/12382822220709699608noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4904445519567323826.post-31617986948862189242011-09-15T16:12:08.869+02:002011-09-15T16:12:08.869+02:00P1800 nawet mi przemknęło przez myśl, ale spojrzał...P1800 nawet mi przemknęło przez myśl, ale spojrzałem na ceny i temat umarł szybciej niż się narodził. 262C jest jeszcze rzadsze, więc pewnie i ceny ma równie stosowne ;-)<br /><br />Ale 900 to jest zupełnie realny pomysł, chociaż zadbane egzemplarze z rzadkich serii też też do tanich nie należą.F.https://www.blogger.com/profile/12382822220709699608noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4904445519567323826.post-42897058016739489442011-09-15T13:34:05.350+02:002011-09-15T13:34:05.350+02:00He he, faktycznie ciut a nie więcej :D
Ale kuszeni...He he, faktycznie ciut a nie więcej :D<br />Ale kuszenie fajne, sam tez bym chętnie przygarnął jakiegoś klasyka. Biorąc pod uwagę szwedzką motoryzacje to z Volvo bliżej bym miał do P1800, jeszcze bardziej do 262C a chyba najbliżej do 780. Z Saaba to oczywiście na pierwszym miejscu 900-tka krokodyl, najchętniej Aero a najchętniej w wersji Carlsson :)<br /><br />Do dbania o takie auto oprócz czasu i pieniędzy trzeba mieć jeszcze garaż bo nie wyobrażam sobie trzymania takiego klasyka pod chmurą. Chociaż jak będę pieniądze to pewnie i garaż się znajdzie :)<br /><br />/PPWAnonymousnoreply@blogger.com