Rozmawiałem niedawno z kumplem ze studiów, który od paru lat jeździ kilkuletnim hatchbackiem klasy średniej i akurat nosi się z zamiarem zmiany auta na coś nieco nowszego, nieco większego i nieco odpowiedniejszego dla "głowy rodziny".
Stali czytelnicy pewnie już zauważyli, że w moim przypadku wybór auta to proces właściwie nieustający, więc postanowiłem "pomóc" koledze. Ale jak się później okazało, zmarnowałem dobrą okazję do milczenia.
Już moje pierwsze sugestie nie bardzo nadają się do przytoczenia - jeszcze mi za nie wstyd. Wspomnę tylko, że jedna była na F (a właściwie FF), a druga - z Korei. Przy okazji napomknąłem coś o dieslach, co było następstwem fałszywego rozumowania, że skoro padło hasło "rodzinny", to w kąt należy odstawić wszystkie auta dające choć trochę radości kierowcy. Mój rozmówca był nad wyraz spokojny, ale kiedy zaproponowałem kolejne do bólu rozsądne auto, czyli tytułowego Golfa Plus, odpowiedź była wyjątkowo celna: Ja jednak trochę lubię samochody.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
A widzisz :) Ja nast auto wybieram też pod "rodzinne", bo się z końcem obecnego leasingu (Megane Coupe TCE180) pewnie rodzina powiększy. I ani mi w głowie schodzenie poniżej 200 KM :) na szczęscie rynek jest na tyle rozległy, że każdy znajdzie cos dla siebie... wybor jest spory: insignia kombi, alfa 159, albo focus ST 5d, uzywane bmw 3 kombi, a4, x3, itp itd. co kto lubi, co kto potrzebuje :) "rodzinne" nie znaczy 1.4 90 km - kiedyc moze tak bylo :)
OdpowiedzUsuńJim, zgadzam się. Tym bardziej, że na koniec dyskusji z kumplem zgodnie doszliśmy do wniosku, że wszystkie wymagania "młodego ojca" spełnia tylko Subaru :-P
OdpowiedzUsuńNo... a zebys wiedzial ze niestety nie :) Znaczy sie zalezy ktore subaru :) Jesli Impreza to się nie zgodze :) Zagladalem ostatnio do bagaznika i tylny most raczej dyskwalifikuje to auto :) Bardziej forrester - to jest SUVik którym nie wstydziłbym się jezdzic, no ale niestety:
OdpowiedzUsuń1. sprzeglo w ich dieslu to kompletny wstyd, do tego stanowisko subaru - kompromitacja...
2. diesel ma tylko 150 km
3. fajnej benzyny w pl nie uswiadczysz:/
Ad1. Zgodnie z pointą notki, diesle odrzucamy z rozważań ;-)
OdpowiedzUsuńAd2. jw.
Ad3. Zdaje się, że jedyna fajna benzyna w Foresterze (2.5T) nie spełnia EURO5, więc nawet jeśli jeszcze jest w cennikach, to raczej zamawiać jej już nie można, chyba że ostało się coś "na placu".